Saturday, January 2, 2016

L’attitude week 1 – Perspektief



In die afskop van hierdie reeks het ons nodig om te vra: Wat bepaal my en jou gesindheid? Dink daar is meer, maar hierdie is een van die belangrikste...

Perspektief – perception=projection – The way you view/filter people is the way you will treat them – Trudy Vesotsky

Perspektief is gebou op dit waarvan ek en jy oortuig is, dit wat ons glo end it wat waardevol is vir ons (GPS gaan oor jou wêreldbeskouing). Drie elemente wat my perspektief bepaal:

Hoe ek kyk na die ewigheid?

Die afgelope tyd het mense my gevra oor die eindtye. Hoe ek daaroor dink bepaal my perspektief oor die ewigheid. Ons lees Matt 24 en ons lees groot verdrukking, antichrist en smarte en pyn. Maar ons lees nie vers 34 waar die Here met Israel praat en sê hierdie geslag (40 jaar) sal nie uitgaan voor al hierdie goed gebeur het nie. Perspektief van Matt 24 is so diep gesetel in die negatiewe dat ons die positiewe kan mis. Hoe ek dink oor die einde bepaal of ek leef in oorwinning of vrees.(prentjie) (Woordskool oor Openbaring – April)

1. Hou Christus as die middelpunt van jou wêreld ( 2 Kor 4:6/Open 4:7)

2Co 4:6 MSG  It started when God said, "Light up the darkness!" and our lives filled up with light as we saw and understood God in the face of Christ, all bright and beautiful.

Christus is die hoeksteen van my ewigheid’s perspektief. Om myself te posisioneer in die teenwoordigheid van die openbaring van Christ is die sleutel tot oorwinning.  (Rom 11:36/Eph 1:20-23 MSG – die heerskappy is myne in hom)

Psa 27:4-5 MSG  I'm asking GOD for one thing, only one thing: To live with him in his house my whole life long. I'll contemplate his beauty; I'll study at his feet.  (5)  That's the only quiet, secure place in a noisy world, The perfect getaway, far from the buzz of traffic.

Bewustheid van Sy teenwoordigheid is net moontlik wanneer ek intiem met Christus is

Hoe ek kyk na my lewe?

2 Kor 3:18 ANV  Ons almal weerspieël die heerlikheid van die Here, want die sluier is van ons gesig af weggeneem. Ons word al meer verander om aan die beeld van Christus gelyk te word. Die heerlikheid wat van ons uitstraal, neem steeds toe. Dit doen die Here wat die Gees is.

2Co 3:18 MSG  All of us! Nothing between us and God, our faces shining with the brightness of his face. And so we are transfigured much like the Messiah, our lives gradually becoming brighter and more beautiful as God enters our lives and we become like him.

Christus is die fondasie van my lewe. Wanneer ek my lewe gee om verander te word soos Hy verander my gesindheid teenoor die lewe, ek skep ‘n omgewing van hoop, deurbrake want ek ken die persoon wat alles verander.

2. Hou Christus as die fondasie van jou identiteit 

Efe 1:17-19 ANV  bid ek dat die God van ons Here Jesus Christus, die Vader aan wie die heerlikheid behoort, deur sy Gees aan julle wysheid gee en Hom so aan julle openbaar dat julle Hom werklik kan ken.  (18)  Ek bid dat Hy julle geestesoë so verhelder dat julle kan weet watter hoop sy roeping inhou, en watter rykdom daar is in die heerlike erfenis wat Hy vir die gelowiges bestem het,  (19)  en hoe geweldig groot sy krag is wat Hy uitoefen in ons wat glo. Dit is dieselfde kragtige werking van sy mag

Omhels met alles wat in jou is, Jesus as persoon

Hoe ek kyk na my wêreld?

Christus word die motivering vir om optrede en elke ding wat ek aanpak. Ek leef my lewe getrou aan die proses om Hom gemanifesteerd te sien in my wêreld.

Joh 1:14 AMP  And the Word (Christ) became flesh (human, incarnate) and tabernacled (fixed His tent of flesh, lived awhile) among us; and we [actually] saw His glory (His honor, His majesty), such glory as an only begotten son receives from his father, full of grace (favor, loving-kindness) and truth. [Isa. 40:5.]

Hand 1:8 ANV  Maar julle sal krag ontvang wanneer die Heilige Gees oor julle kom, en julle sal my getuies wees in Jerusalem sowel as in die hele Judea en in Samaria en tot in die uithoeke van die wêreld.”

3. Hou jou fokus op die regte goed

Ek het hierdie passie om te sien dat mense se lewens verander, so my gesindheid is een van hoe kan ek help? Hoe kan ek bid? En hoe kan ek ‘n voorbeeld vir jou wees?
Ek het hierdie passie om te sien dat die koninkryk van die Here gevestig word, in elke plek wat ek beweeg. Nou word ek ‘n leier wat my stad verander na ‘n plek waar God regeer end it is my gesindheid vir 2016.

Storie van, ons bure se kind: die 11km hardloop

 1Kor 9:24-27 ANV  Weet julle nie dat atlete wat aan 'n wedloop deelneem, wel almal hardloop, maar dat net een die prys ontvang nie? Hardloop dan só dat julle die prys kan wen.  (25)  Almal wat aan 'n wedstryd deelneem, ontsê hulleself allerlei dinge. Hulle doen dit om 'n verganklike oorwinnaarskroon te verkry, maar ons 'n onverganklike.  (26)  Ek hardloop dan ook soos een wat nie van sy doel onseker is nie; ek slaan soos 'n bokser wat nie in die lug slaan nie.  (27)  Maar ek oefen my liggaam en bring dit onder beheer, sodat ek nie ander tot die stryd oproep en self nie kwalifiseer nie.

Bediening: Profetiese woord vir 2015

Isa 9:6-7 ANV  (9:5) Vir ons is 'n Seun gebore, aan ons is 'n Seun gegee; Hy sal heers, en Hy sal genoem word: Wonderbare Raadsman, Magtige God, Ewige Vader, Vredevors.  (7)  (9:6) Sy heerskappy sal uitbrei, en Hy sal vir altyd vrede en voorspoed bring. Hy sal op die troon van Dawid sit en oor sy koninkryk regeer. Hy sal dié koninkryk vestig en in stand hou deur reg en geregtigheid, van nou af en vir altyd. Daarvoor sal die onverdeelde trou van die Here die Almagtige sorg.

Heb 5:12-14 AOV  Want hoewel julle vanweë die tyd leraars behoort te wees, het julle weer nodig dat ‘n mens julle die eerste beginsels van die woorde van God moet leer, en julle het weer behoefte aan melk en nie aan vaste spys nie.  (13)  Want elkeen wat melk gebruik, is onervare in die woord van geregtigheid, omdat hy ‘n kind is.  (14)  Maar vaste spys is vir volwassenes, vir die wat geestesvermoëns besit deur die gewoonte geoefen, om goed van kwaad te onderskei.

Sy heerskappy gaan vergroot in 2016, ons het nodig om mense te word wat volwasse is in die gees, wat die geestegewoontes geoefen het om vir mense te wys wat is dit om te leef as ‘n voorbeeld van Christus. Hierdie jaar is ‘n jaar van increase, increase in sy koninkryk, increase in vaderskap vir geestelike kinders wat verantwoordelikheid neem vir hul omgewing (Bill se statement)

Onthou: Sy “purpose” is jou “purpose”

“People often come to me and ask me to pray for them, that they would discover God’s will for their life. I already know God’s will for their life – heal the sick, raise the dead, cast out devils, cleanse lepers. They say, ‘Yes, but I need to know if I should be a schoolteacher or a missionary.’ I say, ‘Well, just pick one, and then heal the sick, raise the dead, cast out devils, cleanse lepers.’ Or they will say, ‘I just don’t know whether I should be married or should be single.’ I reply, ‘What do you want to be?’ ‘I really want to be married.’ ‘Then get married... and heal the sick, raise the dead, cast out devils, cleanse lepers.” ― Bill Johnson, Manifesto for a Normal Christian Life

No comments:

Post a Comment