Saturday, December 26, 2015

Advent afsluiting - Vrede


“The word ‘advent’ means expectation,” Giglio explains. “It is building into our framework of Christmas the confidence that God is going to come through for us.” – Louis Giglio

Isa 9:6-7 ANV  (9:5) Vir ons is 'n Seun gebore, aan ons is 'n Seun gegee; Hy sal heers, en Hy sal genoem word: Wonderbare Raadsman, Magtige God, Ewige Vader, Vredevors.  (7)  (9:6) Sy heerskappy sal uitbrei, en Hy sal vir altyd vrede en voorspoed bring. Hy sal op die troon van Dawid sit en oor sy koninkryk regeer. Hy sal dié koninkryk vestig en in stand hou deur reg en geregtigheid, van nou af en vir altyd. Daarvoor sal die onverdeelde trou van die Here die Almagtige sorg.

Die implikasie van ‘n vredevors….heerskappy wat uitbrei, vrede en voorspoed bring. Hy sal regeer,reg en geregtigheid sal geskied en Hy sal daarvoor sorg.

In die OT word die woord vrede (shalom) meer as 250 keer gebruik wat beteken: Completeness/Wholeness….in die NT word die woordjie (Eirene) ( kom 91 keer voor) gebruik wat beteken: “om ‘n omgewing te skep waarin seën en voorspoed gekweek word”

Luk 10:5-6 ANV  As julle in 'n huis kom, moet julle eerste woorde wees: ‘Vrede vir hierdie huis.’  (6)  As daar iemand woon vir wie die vrede bestem is, sal die vrede op hom bly; so nie, sal dit na julle toe terugkom.

Elke mense het hierdie begeerte na vrede, ek en jy is gemaak vir vrede, ons is desperaat vir vrede, hierdie omgewing van seën en voorspoed.

Ons uitdagings: ‘n Weeskind mentaliteit, ons ingesteldheid oor die lewe, hoe ons optree.

Hoe lyk hierdie vrede?

Eph 1:3 AMP  May blessing (praise, laudation, and eulogy) be to the God and Father of our Lord Jesus Christ (the Messiah) Who has blessed us in Christ with every spiritual (given by the Holy Spirit) blessing in the heavenly realm!

Elke mens op hierdie aarde sonder Christus is ‘n weeskind (victim), hulle het nog nie ontdek dat hulle het ‘n Vader wat dit moontlik gemaak het deur Jesus dat alles wat hulle nodig het is beskikbaar…in kort, daar is ‘n oop hemel oor ons, alles wat ek in Christus kan vind is myne. Ek dink ons het nodig om desperaat te raak oor wat ons het.

Desperaatheid lei of na ‘n plek van mismoedigheid (ek het so lankal vertrou, maar het nog nie gebeur nie) of dit lei na ‘n plek van geloof.

Hoe werk dit? Ek het nodig om te weet dat ek inkoop op God se visie, die oomblik as ek dit weet, dan belyn ek myself sodat wat ek ookal vra in Sy naam sal Hy vir my doen…dit is die plek tussen mismoedigheid en geloof. God sal niks antwoord as dit my “purpose” op hierdie aarde ondermyn nie!!!

Act 3:19 AMP  So repent (change your mind and purpose); turn around and return [to God], that your sins may be erased (blotted out, wiped clean), that times of refreshing (of recovering from the effects of heat, of reviving with fresh air) may come from the presence of the Lord;

Petrus genees ‘n kreupel man wat so gebore was en praat met die mense oor hoe hulle hulself sien

Geestelik beteken “die sien van die bonatuurlike”. Jesus se lewe is vol hiervan (Luk 4), die vrou wat aan bloedvloeiing gelei het, die melaatses wat hy gesond gemaak het, die legioen duiwels wat Hy in die varke gejaag het.

“People often come to me and ask me to pray for them, that they would discover God’s will for their life. I already know God’s will for their life – heal the sick, raise the dead, cast out devils, cleanse lepers. They say, ‘Yes, but I need to know if I should be a schoolteacher or a missionary.’ I say, ‘Well, just pick one, and then heal the sick, raise the dead, cast out devils, cleanse lepers.’ Or they will say, ‘I just don’t know whether I should be married or should be single.’ I reply, ‘What do you want to be?’ ‘I really want to be married.’ ‘Then get married... and heal the sick, raise the dead, cast out devils, cleanse lepers.” ― Bill Johnson, Manifesto for a Normal Christian Life

Tweede element van oorvloed is….

Joh 10:10 AMP  The thief comes only in order to steal and kill and destroy. I came that they may have and enjoy life, and have it in abundance (to the full, till it overflows).

Ons bid baiekeer net oor die eerste gedeelte, Here gee vir my ‘n antwoord, ek gaan vas tot ek die antwoord het. Jesus se lewe het nie gagaan om ‘n antwoord te kry vir die probleme nie, dit het gegaan oor ‘n lewenswyse van vas en gebed sodat wanneer Hy die probleem tee kom Hy weet hoe om op te tree, Hy het geleef in oorvloed. Hierdie is net moontlik in ‘n plek van Rus.Hoe maak ek seker ek is in Rus?

1. Versterk jouself in die Here (1 Sam 30:6 – Dawid se storie..hulle wil hom kruisig,
2. Bewaar die gesindheid van jou hart (Spr 13:12 AOV ‘n Uitgestelde hoop maak die hart siek; maar ‘n wens wat uitkom, is ‘n lewensboom.)

Jack Coe se storie oor die vloed: Grootste vloede in die VSA, Kansas City.…p369-370

Hier was ‘n man wat homself versterk het in die Here en in die midde van dit alles sy hart bewaar het. 2016 verdien mense wat hulle purpose in God sien, wat so desperaat is vir die Here se teenwoordigheid in elke plek wat hul instap, dat hul wyer om op te gee maak nie saak wat die uitkoms nie.

We’ve been designed as a resting place for the Spirit of God, changing every environment that we walk into – Bill Johnson

No comments:

Post a Comment