Saturday, December 19, 2015

Advent - week 4


WAT IS LIEFDE?

Wie van julle onthou die ‘Love is …’ cartoons:
- Letting her have the first bite
- Finding time for each other
- Not letting him go to work without a kiss
- Sharing everything
- Having your picnic indoors on a rainy day
- Saying a prayer for each other every night
- Catching a break together
- Someone to cuddle during a storm
- Seeing in him what others cant see
- A lazy morning sleep-in
Dis alles sulke normale, alledaagse goed.
Die belangrikste boodskap was EK IS SAAM MET JOU
Luk 2:10-11 (GNB)
But the angel said to them, "Don't be afraid! I am here with good news for you, which will bring great joy to all the people.  This very day in David's town your Savior was born---Christ the Lord!

Tussen Maleagi en Mattheus is daar 400 jaar se stilte
Profete het nie gepraat nie
Dan word Jesus gebore
Hy word genoem Immanuel – God met ons

GOD GEE SY TEENWOORDIGHEID

Joh 3:16
Want so lief het God die wêreld gehad dat Hy Sy Seun gegee het ….

Omdat God lief het gee Hy, dis die aard van liefde
Hy gee nie ‘n fancy kar, mansion, vakansie ens nie
Hy gee iets baie meer waardevol as dit! Sy Seun.  Sy teenwoordigheid.  Hy is by ons.
‘Moenie bevrees wees nie – Ek is by jou!’ Herhaal telke male in skrif
Nog voorbeelde –
- Tuin van Eden – God wandel met die mens in Genesis
- Joshua – Elke plek waar jy jou voet neersit is ek met jou/ Soos ek met Moses was sal ek met jou wees
- Jesus praat van die HG – Ek los jul nie as weeskinders nie, maar ek stuur die Trooster.
Jdg 6:12(AOV) En die Engel van die HERE het aan hom verskyn en vir hom gesê: Die HERE is met jou, dapper held!
Jdg 6:13  Toe vra Gídeon Hom: Ag, my heer, as die HERE met ons is, waarom het al hierdie dinge ons dan oorgekom? En waar is al sy wonders waar ons vaders ons van vertel het, deur te sê: Het die HERE ons nie uit Egipte laat optrek nie? Maar nou het die HERE ons verwerp en ons oorgegee in die hand van die Midianiete.
Jdg 6:14  Toe draai die HERE na hom toe en sê: Gaan in hierdie krag van jou en verlos Israel uit die hand van die Midianiete. Is dit nie Ek wat jou stuur nie?
Jdg 6:15  Maar hy vra Hom: Ag, Here, waarmee sou ek Israel verlos? Kyk, my geslag is die swakste in Manasse, en ek self die geringste in my familie.
Jdg 6:16  Toe sê die HERE vir hom: Ek sal met jou wees, sodat jy die Midianiete soos een man sal verslaan.

Let op die transformasie van die bangste man in die Bybel voor en na hierdie ontmoeting met God.
Daar is krag/sterkte in die teenwoordigheid van ‘n ander persoon.
Hoeveel te meer nie met God nie!
‘Teenwoordigheid’ volgens woordeboek –
- Iets was bestaan maar nie met die blote oog gesien kan word nie
- ‘n groep polisiemanne of soldate gestasioneer in een plek
- Indrukwekkende verskyning van ‘n persoon

Ek weet nie van jou nie, maar ek stoei so bietjie met die gedagte – ek wil liewers die persente he, die antwoorde, die maklikste roete …
Trippie na Amerika/antwoorde/seilboot & anker

Kunswerk

2Jn 1:12 (MSG)
I have a lot more things to tell you, but I'd rather not use paper and ink. I hope to be there soon in person and have a heart-to-heart talk. That will be far more satisfying to both you and me.

Tyd met die Here - gejournal
Laaste 3 maande se journals, kan ek sien waarmee God besig is
Ek het nie al die antwoorde, maar Ek voel connected met Hom, ek het verander om meer soos Hy te lyk, ek het insig en sien goed op n ander manier
Ek voel Hy is betrokke in my lewe.
Nou kan ek sien Hy praat wel met my

Job 33:14(MSG)  God always answers, one way or another, even when people don't recognize his presence.
Job 33:31(MSG)  "Keep listening, Job. Don't interrupt--I'm not finished yet.
Job 33:32  But if you think of anything I should know, tell me. There's nothing I'd like better than to see your name cleared.
Job 33:33  Meanwhile, keep listening. Don't distract me with interruptions. I'm going to teach you the basics of wisdom."

Om suksesvol te kan bestaan vereis ‘n verhouding met God.
Daar is geen ander manier om vervuld te kan leef nie.

GOD VERLANG JOU TEENWOORDIGHEID

Nes Jesus se teenwoordigheid ‘n geskenk was aan die mensdom
Is jou teenwoordigheid ‘n geskenk aan die wêreld om jou.
Hul benodig nie jou ‘PRESENTS’ nie, maar jou ‘PRESENCE’.

Joh 20:21(GNB)  Jesus said to them again, "Peace be with you. As the Father sent me, so I send you."
Joh 20:22  Then he breathed on them and said, "Receive the Holy Spirit

Act 1:6(AOV)  Die wat bymekaargekom het, vra Hom toe en sê: Here, gaan U in hierdie tyd die koninkryk vir Israel weer oprig?
Act 1:7  En Hy antwoord hulle: Dit kom julle nie toe om die tye of geleenthede te weet wat die Vader deur sy eie mag bepaal het nie;
Act 1:8  maar julle sal krag ontvang wanneer die Heilige Gees oor julle kom, en julle sal my getuies wees in Jerusalem sowel as in die hele Judéa en Samaría en tot aan die uiterste van die aarde.

Jy gaan nie altyd al die antwoorde hê.
Jou teenwoordigheid is genoeg
Krag kom in die teenwoordigheid van die Persoon van Jesus.

My ma & wiskunde eksamens

Martin Luther King – voel oorweldig – staan vir reg en geregtigheid – Ek is by jou

David Hogan – na 5 weke ministry trip oppad huistoe – wil net slaap – business class – op vliegtuig terug na ekonomiese klas – omgekrap – man hartaanval en oorlede – opgewek uit die dood uit – besef God het hom daar nodig gehad.

Hierdie Kersfees het Jesus jou nodig in jou familie, werksfunksie, gemeenskap
Sodat hulle die teenwoordigheid van Jesus kan ervaar.
Sy liefde vir hulle sê EK IS MET JOU!

Act 4:13(AOV)  En toe hulle die vrymoedigheid van Petrus en Johannes sien en verstaan dat hulle ongeleerde en eenvoudige manne was, was hulle verwonderd en het hulle as metgeselle van Jesus herken.

No comments:

Post a Comment