Saturday, January 30, 2016

Groter as 2 - God is groter as my prentjie van Sy goedheid



Wat is jou perspektief ….

As ek die stelling sou gebruik “God is goed” dan het elkeen van ons ‘n prentjie oor hoe goedheid lyk.
Vir party is dit ‘n prentjie van “as dit met my goed gaan ja dan is God goed, maar as dit met my sleg gaan, jammer dan is God nie goed nie.
As dit goed gaan met my kinders dan is God goed, of met my werk, of met my vrou, of met my skoonfamilie. Maar vir baie van ons is goedheid gekoppel aan hoe dit met my gaan.

Bouwer Bosch – video oor God

Wat is God se perspektief…

God en goedheid is sinonieme. Die naam God kom van die konsep “goed”. God word beskryf in die oorspronklike engelse taal as ‘Die Goeie Een”. Hy is die Een waarin alle goedheid gevind, ontdek en ontvang word.

God and goodness are synonymous. The name ‘God’ comes from the concept ‘good’, ‘God’ being the Old English form of the title The Good One. He is the One within whom all goodness dwells and from whom only that which is good is received. – Knowing God – Rick Moser

Jak 1:17 ANV  Elke goeie gawe en elke volmaakte geskenk kom van Bo. Dit kom van die Vader wat die hemelligte geskep het, maar wat self nie soos hulle verander of verduister nie.

Jas 1:17 MSG  Every desirable and beneficial gift comes out of heaven. The gifts are rivers of light cascading down from the Father of Light. There is nothing deceitful in God, nothing two-faced, nothing fickle.

Selfs in die Ou Testament was die gelowiges se perspektief goedheid…

Psa 23:5-6 GNB  You prepare a banquet for me, where all my enemies can see me; you welcome me as an honored guest and fill my cup to the brim.  (6)  I know that your goodness and love will be with me all my life; and your house will be my home as long as I live.

So waar lê ons uitdaging?

Eerste rede…hoe ons kyk na ons lewenswyse




 







Tweede rede…wat ons verstaan oor Sy karakter

Wanneer goed met ons gebeur wat ons nie verstaan, ons in ‘n slegte posisie plaas of ons bang maak dan gaan ons terug (default) waarvan ons oortuig (convictions) is, dit is ons oortuigings wat die brill vorm waardeur ons die lewe benader. Wanneer goed met ons gebeur reageer ons vanuit hierdie oortuigings maak nie saak of dit goed of sleg is nie.

My en Bianca se storie

God kies om met my te deel volgens Sy goedheid en nie volgens my sondigheid nie

Wat ons nodig het om te ontdek….oor straf en sonde

Joh 3:16 AOV  Want so lief het God die wêreld gehad, dat Hy sy eniggebore Seun gegee het, sodat elkeen wat in Hom glo, nie verlore mag gaan nie, maar die ewige lewe kan hê.

Joh 3:16 MSG  "This is how much God loved the world: He gave his Son, his one and only Son. And this is why: so that no one need be destroyed; by believing in him, anyone can have a whole and lasting life.

Sal jy jou kind gee?

Hy gee nie net Sy Seun nie maar Hy het hierdie intense behoefte sodat elke mens sy goedheid moet ontdek. Christus het nie gekom vir ‘n antwoord nie Christus het gekom sodat ek en jy verhouding met ‘n goeie God kan hê. Sy goedheid is groter as my antwoord.

Deel van ons krisis is dat baie Christene se verstaan van God word gevorm sonder Jesus. Jesus het gekom sodat ek en jy kan lewe, die werke van die Vyand te vernietig, te soek die wat verlore gaan ens.Hierdie wys alles na een ding en dit is om die Vader te wys vir ‘n Vaderlose geslag. Hoekom alles wat voor Jesus gebeur het die mense se behoefte na ‘n Vader uitgewys en alles na Jesus wys na die antwoord. Die Vader se goedheid aan die wat hulself vind in Christus.

Frikkie se storie oor kanker – ek vergewe jou

Sy goedheid moet die onderbou wees van die verstaan van my christelike lewe op aarde. As dit nie so is nie sal ek altyd iets anders soek en teleurgesteld wees as dit nie uitwerk soos wat ek gedink het of gehoop het nie. Wanneer Sy goedheid die onderbou word van my lewe verander my perspektief van lewe…

Sondag: Here leer my U goedheid? Chene se storie, piesangbrood
Twee beginsels wat ek nodig het om te ontdek….

Mat 6:9-10 ANV  So moet julle bid: Ons Vader wat in die hemel is, laat u Naam geheilig word;  (10)  laat u koninkryk kom; laat u wil ook op die aarde geskied, net soos in die hemel.

Ek en jy het nodig om Sy goedheid te versprei op hierdie aarde, party mens dink dit is ‘n leermag uit die hemel wat gaan neerdaal en alles reg ruk, ek persoonlik dink dit is die kerk wat op ‘n plek van gehoorsaamheid kom om hierdie goedheid te versprei.

1. Hoe dit daar lyk so moet dit lyk op aarde. (Storie van werk kry)

Dit is Sy hart’s begeerte, Hy het hierdie aarde vir my en jou gegee sodat dit kan gebeur….dit is hoe goed Hy is.

2Pe 3:9 ANV  Die Here stel nie die vervulling van sy belofte uit nie, al dink party mense so. Nee, Hy is geduldig met julle, omdat Hy nie wil hê dat iemand verlore gaan nie: Hy wil hê dat almal hulle moet bekeer.

2Pe 3:9 MSG  God isn't late with his promise as some measure lateness. He is restraining himself on account of you, holding back the End because he doesn't want anyone lost. He's giving everyone space and time to change.

2. Hy het ‘n passie dat almal gered sal word. (Werner)

As goedheid die fondasie is van my lewe dan word hierdie beginsels die motiveerders van my lewe. Dit word vir ons ‘n raamwerk vir wat ons gaan toelaat om te gebeur en wat nie. Wat ons oor sal dink en wat nie. Dit gee my en jou die geleentheid om Sy goedheid te demonstreer.

Maar wat is Sy wil?....God se wil is altyd goedheid!!!

Wanneer ons dink oor Sy wil vir my en jou is daar twee Griekse woorde wat dit beskryf  thelo and thelema  een beteken “wat ek wil hê” ander beteken wat ek begeer”

1. Absolute waarheid – Hy kom terug om Sy bruid te kom haal, dit is wat Hy wil hê
2. Wat Hy begeer – volgens Sy begeerte het Hy my en jou op hierdie aarde gesit om te heers – soos wat dit in die Hemel is so is dit op die aarde.

Rom 8:19 AMP  For [even the whole] creation (all nature) waits expectantly and longs earnestly for God's sons to be made known [waits for the revealing, the disclosing of their sonship].

Rom 5:10 MSG  If, when we were at our worst, we were put on friendly terms with God by the sacrificial death of his Son, now that we're at our best, just think of how our lives will expand and deepen by means of his resurrection life!

Hoe maak ek dit realiteit in my lewe?

Dit begin by ons gebedslewe…….dit verander die realiteite

It’s much more fun to pray with God than merely to pray to Him. Persistence in prayer doesn’t change God. It shapes us for the answer. Our faith can only go as far as our awareness of God’s goodness. – Bill Johnson

 Ons will baiekeer ‘n teologie vorm om dit wat nie gebeur het nie maar wanneer ek na Jesus se lewe kyk het Hy gefokus op wat gebeur het.
- Die Blinde man (Joh 9) is hy blind oor Sy ouer se sonde of sy eie, Jesus sê nie een van dit nie en genees hom.
- Die kind met eleptiese aanvalle (Matt 17) wat dissipels nie kon gesond maak nie.
Wanneer hierdie met ons gebeur wil ons weet hoekom nie, Jesus het nooit gebid vir ‘n antwoord nie maar hy het ‘n lewenswyse van gebed gehad sodat as ‘n antwoord nodig is hy dit kan gee. Baiekeer bid ons net wanneer ons in die krisis is end an wil ons weet hoekom word die gebed nie beantwoord nie.

Begin by die vasmaak van Sy beloftes oor ons lewens

Beloftes is merkers van die toekoms…hoe dit kan wees, herinneringe van Sy goedheid oor ons. Daardie profetiese woorde daardie beloftes wat Hy gegee het.

Psa 67:1-7 ANV  Vir die koorleier: met snarespel. 'n Psalm. 'n Lied. (67:2) Mag God ons genadig wees en ons seën, mag Hy tot ons redding verskyn, Sela  (2)  (67:3) sodat sy dade oor die wêreld heen bekend mag word, sy reddende krag onder alle nasies.

Psa 67:1-7 MSG  God, mark us with grace and blessing! Smile!  (2)  The whole country will see how you work, all the godless nations see how you save.  (3)  God! Let people thank and enjoy you. Let all people thank and enjoy you.

Irene se seun Zander se storie…belofte oor dokter (ongeluk met motorfiets)

Begin by ‘n demonstrasie van wonderwerke.

Psa 34:8 AMP  O taste and see that the Lord [our God] is good! Blessed (happy, fortunate, to be envied) is the man who trusts and takes refuge in Him. [I Pet. 2:2, 3.]

“God moves in power, in signs and wonders—healing the sick, in deliverances, multiplying food for the hungry, raising the dead—primarily for this reason: He is good! And it is His desire to reveal His goodness—His glory—in all the earth.”
― Randy Clark, There Is More!: The Secret to Experiencing God's Power to Change Your Life

Hierdie vra vir Vaderskap en dissipelskap


No comments:

Post a Comment