Saturday, May 30, 2015

Awakening 3 - VRIENDSKAP MET DIE HEILIGE GEES

Vandag wil ek met jou gesels oor wat beteken hierdie vriendskap vir my en jou?

Indien die HG 'n mag is, sal almal dit wil besit. Maar as Hy 'n persoon is sal dit beteken die HG ons moet besit. Indien die HG 'n krag is sal ons wil hê dat die HG ons nukke en grille moet uitvoer.  Maar as die HG 'n persoon is sal ons onsself totaal onderwerp en aan Hom oorgee sodat Hy deur ons kan doen wat Hy wil Indien die HG 'n mag is sal ons trots wees daarop om dit te hê en ons sal meerderwaardig voel teenoor diegene wat dit nie het nie, maar as die HG 'n persoon is, sal ons nederigheid dankbaar wees dat die derde persoon van die Drie - eenheid gekies het om in sy groot liefde in ons te kom woon. - Dirkie vd Spuy - wanneer die HG werk –

Beskrywing van Heilige Gees

But when the Comforter (Counselor, Helper, Advocate, Intercessor, Strengthener, Standby) comes, Whom I will send to you from the Father, the Spirit of Truth Who comes (proceeds) from the Father, He [Himself] will testify regarding Me. (Joh 15:26 AMP)

1. Vra vir gesprekke

Stilte

Psa 62:5 AOV  (62:6) Wees net maar stil tot God, my siel, want van Hom is my verwagting!

Stil (Rom 1:19-21&Ps 19:1-4) – God se openbaring is klaar daar maar hulle het gekies om anders te luister – dit beteken ‘n plek waar ek gefokus is op net God se stem (Jes 55) – daar is geen clutter nie (Ps 8 wie is die mens) – beteken ek moet my lewe un-clutter (Gen 1-3) a broken picture – tuin van eden – voor dit met God gewandel – perfect picture (place of absolute silence).

Voorbeeld RADAR prentjie

Verwagting – wag soos die dissiples gaan wag het op die bekragtiging van die Heilige Gees – Efe 5:18 waar Hy sê word daagliks vervul met die Heilige Gees

Ons leer die Here ken

1 Kor 2:9-12 Wat die oog nie gesien en die oor nie gehoor en in die hart van ‘n mens nie opgekom het nie, wat God berei het vir die wat Hom liefhet. God het dit aan ons deur sy Gees geopenbaar, want die Gees ondersoek alle dinge, ook die dieptes van God. Want wie van die mense weet wat in ‘n mens is, behalwe die gees van die mens wat in hom is? So weet ook niemand wat in God is nie, behalwe die Gees van God. Ons het nie die gees van die wêreld ontvang nie, maar die Gees wat uit God is, sodat ons kan weet wat God ons uit genade geskenk het.

As ek nie weet nie weet Hy

Rom 8:26  En net so kom ook die Gees ons swakhede te hulp, want ons weet nie reg wat ons moet bid nie, maar die Gees self tree vir ons in met onuitspreeklike sugtinge. En Hy wat die harte deursoek, weet wat die bedoeling van die Gees is, omdat Hy ooreenkomstig die wil van God vir die heiliges intree.

2. Vra vir aanraking

Ek is vry voor die Here en voor mense

Hand 4:31  En toe hulle gebid het, is die plek geskud waar hulle saam was, en hulle is almal vervul met die Heilige Gees en het die woord van God met vrymoedigheid gespreek.

Ek groei in vermoë (empowerment)

Efes 3:16  dat Hy aan julle mag gee na die rykdom van sy heerlikheid om met krag versterk te word deur sy Gees in die innerlike mens.

Voorbeeld: (Net voor die bergpredikasie)
Luk 6:18-19 ANV  wat gekom het om na Hom te luister en van hulle siektes genees te word. Ook dié wat onder onrein geeste gely het, is gesond gemaak.  (19)  Al die mense het Hom probeer aanraak, omdat daar krag van Hom uitgegaan het en Hy almal gesond gemaak het.

En die vrou wat aan bloedvloeiing (Luk 8:46)

Dieselfde simbool as Joh 7:37-39 (strome van lewende water wat uitvloei – Heilige Gees wat sal bekragtig)

Abe se storie- voel ek gaan uitbrand vannaand het ek net weer krag

Eph 5:18-19 MSG  Don't drink too much wine. That cheapens your life. Drink the Spirit of God, huge draughts of him.  (19)  Sing hymns instead of drinking songs! Sing songs from your heart to Christ.

Soos ‘n battery wat herlaai moet word

Ek word geinspireer

Eks 31:3  en Ek het hom vervul met die Gees van God, met wysheid en verstand en kennis en bekwaamheid vir allerhande werk, om kunstige planne uit te dink, om dit uit te voer in goud en silwer en koper.

Adele se storie - wiskunde

3. Hier is ‘n uiterlike manifestasie van ‘n innerlike realiteit

Hand 19:6 ANV  Paulus het hulle ook die hande opgelê. Toe het die Heilige Gees op hulle gekom, en hulle het ongewone tale of klanke gebruik, en hulle het geprofeteer.

‘n Bewustheid dat die Here is by my (1 Kor 6:19)
‘n Bewustheid van vrede, blydskap en liefde (Hand 2:15, Rom 5:17)
‘n Bewustheid van die gawes van die Heilige Gees (1 Kor 12) – Roedolf se storie oor oor en Danele se storie oor bloukol
‘n Bewustheid van intimiteit (my gebedstaal)

3 aanwendings van tale in die skrif
a.Gawe van Tale (1 Kor 12)
b.Ander tale (Hand 2:4)
c.Gebedstaal (1 Kor 14:2)

Wat is my gebedstaal ?

1. Geheime tussen jou en God

If you praise him in the private language of tongues, God understands you but no one else does, for you are sharing intimacies just between you and him. (1Co 14:2 MSG)

2. Jy bou jouself op

He who speaks in a [strange] tongue edifies and improves himself, ..... (1Co 14:4 AMP)

3. Doen altwee as jy bid

If I pray in tongues, my spirit prays but my mind lies fallow, and all that intelligence is wasted. So what's the solution? The answer is simple enough. Do both. I should be spiritually free and expressive as I pray, but I should also be thoughtful and mindful as I pray. I should sing with my spirit, and sing with my mind. (1Co 14:14-15 MSG)

Heinrich se storie

Die Heilige Gees is nie opsioneel nie, ontwaking vereis vriendskap met Heilige Gees

Kleingroepe:

1. Hoe lyk jou gesprekke met die Heilige Gees
2. Bid saam vir die aanraking in areas waar daar nie aanraking is nie
3. Bid vir mense met die bekragtiging met die Heilige Gees en vertrou die Here vir ‘n demonstrasie         van Sy Krag in jou kleingroep

1 comment:

  1. Ek sal graag met die predeker wil bespreek

    ReplyDelete