Friday, January 6, 2017

Rigting 2 - Aksie


Direction - assistance in pointing out the proper route, the line or course on which something is moving or is aimed to move or along which something is pointing or facing, a guiding, governing, or motivating purpose, the art and technique of directing an orchestra, band, or a show.

Vandag wil ek met jou gesels oor die konsep: Rigting vereis Aksie, wanneer jy in ‘n spesifieke rigting beweeg vereis dit aksie om in die regte rigting te beweeg.

Action - the fact or process of doing something, typically to achieve an aim; take action on; deal with.

Aksie vir ‘n kind van die Here om seker te maak ek beweeg in die regte rigting vereis aksie…ons doelwit is om te sien dat God regeer in ons stad deur my en jou…dit vra dat ek en jy sal leef elke dag as ‘n mens…waar daar negatiwiteit is bring ek positiwiteit, waar daar armoede is bring ek en jy werkskepping, waar daar imoraliteit is bring ek en jy standaard, waar daar vernietiging is bring ek en jy restorasie….

Watter tipe aksie vra dit van my en jou?

The place to begin with realignment to the ‘True North’ of God’s nature and purposes, is with the ‘higher’ capacity of our being - our spiritual nature. Any attempt at lasting change that does not begin in the spiritual nature of man, will be short-lived and shallow. It is essential that the life-giving presence of God indwell our innermost being if we want to live a full and fulfilling life. Our spiritual capacity influences our thoughts and values; these give rise to actions, forming behavior patterns, habits and - ultimately - our lifestyle. This paradigm of alignment is the foundational paradigm from which we are designed to live. – Rick Moser (GPS)

In Jesus se woorde:
Joh 6:35 & 40 MSG
(35)  Jesus said, "I am the Bread of Life. The person who aligns with me hungers no more and thirsts no more, ever.
(40)  This is what my Father wants: that anyone who sees the Son and trusts who he is and what he does and then aligns with him will enter real life, eternal life. My part is to put them on their feet alive and whole at the completion of time."

‘n Storie oor belyning.

Die storie oor Simson is ‘n storie van ‘n man wat elke dag van sy lewe onder die guns van die Here geleef het.
Maar hy het gekies om sy lewe nie op ‘n konstante basis te belyn nie
Dit het veroorsaak dat al sy tyd en enegie gespandeer woord rondom een aspek, Delila.

Rigters 16:15-17 ANV
(15)  Toe sê sy vir hom: “Hoe kan jy sê jy het my lief as jy my nie vertrou nie? Jy het my nou al drie keer bedrieg en my nie vertel waarin jou groot krag lê nie.”
(16)  So het sy dae lank by hom bly neul en hom lastig geval. Hy het so ongeduldig geraak dat hy kon sterf.
(17)  Toe vertel hy haar sy lewensgeheim. Hy het vir haar gesê: “My hare is nooit geskeer nie, want ek is van my geboorte af aan God gewy. As my hare afgeskeer word, sal my krag verdwyn en ek sal magteloos wees. Ek sal soos 'n gewone mens wees.”

Ons liefde om alles te wil hê, alles te wil doen lei ons baiekeer na ‘n plek waar ons soos Simson nie kies om onsself te  belyn nie.
Uiteindelik gee ons onsself oor aan die ‘rat race’ waar in elke geval net die rotte wen en ons verloor alles.
Miskien, net miskien het ons nodig om op die plek te kom waar Simson homself bevind waar hy besef het, hy het nodig om te belyn want daarin lê sy krag.

(Rigters 16:28 ANV)  Toe roep Simson tot die Here: “Here my God, dink tog aan my! Maak my tog net hierdie een keer sterk, o God,….

Simson het besef vir rigting...

1. Jou tyd is beperk
a. Ons almal soos Simson ‘ad’ net in ons lewens maar vra nooit wat moet ons stop doen nie, ons leef asof tyd onbeperk is.

2. Al jou tyd gaan spandeer word 
a. Daar is nie tyd oor op die einde van ‘n dag nie as dit verby is, is dit verby.
b. Ek het nog nooit vir Bianca gesê, Hy liefie hier is vir jou van gister se tyd oor nie.
c. As jy op jou sterfbed lê op die einde van jou lewe, het ek nog nooit gesien iemand haal ‘n tas uit die kas met ekstra tyd nie, ek kan nie nou sterf nie ek het ekstra tyd.

3. Iemand gaan bepaal hoe jou tyd spandeer word.
a. Eerste persoon – jy bepaal dit.
b. My kinders
c. My baas
d. As jy of ander mense in beheer is van jou tyd dan gebeur die volgende net agv hoe ons aanmekaar gesit is - Die belangrike goed gee altyd plek vir ons krisisse.

Die Here sê, gee My die kans om jou lewe te belyn.

Die mees logiese ding om te doen is om toe te laat dat die Here my en jou lewe belyn.
Hy is die een wat jou hierdie tyd op aarde gegee het en Hy is die enigste een wat weet hoeveel  tyd jy oor het op hierdie aarde.

(Job 14:5 ANV)  Die mens se dae is vasgestel, U het die getal van sy jare bepaal, U het dit neergelê, en hy kan dit nie oorskry nie.

As die dokter vandag vir jou sê jy het net 6 maande oor om te leef sal jy bid?. Ek het my skedule gehardloop, ander het my skedule gehardloop maar sal u my skedule vat om te leef.

As ek en jy toelaat dat die Here ons lewens belyn dan verstaan ons: 

1. Om respek te hê vir die feit dat ons dae getel is deur God.
a. Jy kry net kans om eenkeer 21 te wees. Of dertig, so paarkeer 40, dan 50. God ken die limiet. Dit gee jou perspektief om reg te prioritiseer.

(Psa 90:12 AMP)  So teach us to number our days, that we may get us a heart of wisdom.

b. Jy het net een week om te leef. Hoe sal jy dan leef. (Marble storie - 50 jaar 13000 soveel saterdae oor.)

2. Prioritiseer jou lewe reg

Eph 5:15-16 AMP
(15)  Look carefully then how you walk! Live purposefully and worthily and accurately, not as the unwise and witless, but as wise (sensible, intelligent people),
(16)  Making the very most of the time [buying up each opportunity], because the days are evil.

a. Vraag wat jy moet vra: Wat is die wyse ding om te doen? Nie is dit reg of verkeerd nie.
b. Ons het ‘n vrees dat as ons dit vir die Here bring, dan het ek nog minder tyd om produktief te wees nie?
c. Prioriteite bepaal kapasiteit nie hoveel jy kan doen nie. (voorbeeld as jy inpak om vakansie te gaan hou)
d. As jy God intrek om jou te help skeduleer sal jy verbaas wees.

3. Maak jou tyd met die Here prioritiet.

(Mat 6:33 ANV)  Nee, beywer julle allereers vir die koninkryk van God en vir die wil van God, dan sal Hy julle ook al hierdie dinge gee.

Absolute surrender to the will of God is the only way for the believer to live. Yet something strange happens as that person enters into the intimacy of friendship with God; God becomes interested in our desires. And ultimately, He wants our minds renewed so that our will can be done. – Bill Johnson (The supernatural power of a transformed mind)

Praktiese beginsel: Haal jou horlosie af, voordat more jou horlosie aansit, maak tyd vir die Here. 

No comments:

Post a Comment