Saturday, September 12, 2015

Knowing God week 3 - Is God Salig onbewus?


As God dan God is?
Hoekom is Hy belangrik in my lewe?
Het ek Hom regtig nodig?
Ek ken hom maar ek beleef net Hy is so salig onbewus van alles?
Dit gaan goed met my ek het Hom nie regtig nodig nie, maar my kinders is gelukkig hier?
Iemand het jou genooi, of jy het gevoel jy moet net hierna toe kom, jy weet regtig nie hoekom Hy belangrik is nie, dan is vandag vir jou…

1. Is Hy regtig belangrik?

Gen 1:26-27 ANV  Toe het God gesê: “Kom Ons maak die mens as ons verteenwoordiger, ons beeld, sodat hy kan heers oor die vis in die see, die voëls in die lug, die mak diere, die wilde diere en al die diere wat op die aarde kruip.”  (27)  God het die mens geskep as sy verteenwoordiger, as beeld van God het Hy die mens geskep, man en vrou het Hy hulle geskep.

Beeld en gelykenis – die mens – ‘n prentjie van God, (ability to engage with God and Respond to Him) – die verduideliking van die gloeilamp (Dieselfde DNA om God te kan absorbeer, die kapasiteit om Hom te kan geniet en vervulling te beleef Joh 14).

Hulle het ‘n keuse gemaak en van die boom geëet – en elke keuse het ‘n gevolg

Gen 3:10 ANV  En die mens antwoord: “Ek het U hoor wandel in die tuin en ek het bang geword, want ek is kaal. Toe het ek weggekruip.”

Wandel – engels gebruik woord -(hide themselves – broken picture) die lig was aan, daar was ‘n connection
Vrees – praat van afstand, ek vermy Hom – "sense of purpose" verloor
Kaal –  ek kry skaam – ek kan myself nie beskerm nie
Wegkruip – ek voel skuldig

Col 2:13-15 MSG  When you were stuck in your old sin-dead life, you were incapable of responding to God. God brought you alive--right along with Christ! Think of it! All sins forgiven,  (14)  the slate wiped clean, that old arrest warrant cancelled and nailed to Christ's Cross.  (15)  He stripped all the spiritual tyrants in the universe of their sham authority at the Cross and marched them naked through the streets.

Tom Higgins se begrafnis – briefie aan Rika

2. Is Hy dan Salig onbewus?

Vir die wat voel God is ver? (omstandighede, teleurstellings ens)

Nee…ek dink ‘n persepsie dat God ons net wil straf het in ons gedagtes ingekruip agv die mens se sonde en skuld (Gen 3:8-10)

“The only sure barrier we have to discovering the truth is the opinion we already have of what is true” – Chuck Missler

Rom 5:8-10 MSG  But God put his love on the line for us by offering his Son in sacrificial death while we were of no use whatever to him.  (9)  Now that we are set right with God by means of this sacrificial death, the consummate blood sacrifice, there is no longer a question of being at odds with God in any way.  (10)  If, when we were at our worst, we were put on friendly terms with God by the sacrificial death of his Son, now that we're at our best, just think of how our lives will expand and deepen by means of his resurrection life!

3. Is Hy regtig nodig?

Jy is dalk hier maar jou weet nie regtig hoekom nie, jy het alles wat oop en toe maak, jy is dalk hier want jou kinders is gelukkig. En jy wonder is Hy (Christus, God, Heilige Gees) regtig nodig in my lewe?

Rom 8:10-11 MSG  But for you who welcome him, in whom he dwells--even though you still experience all the limitations of sin--you yourself experience life on God's terms.  (11)  It stands to reason, doesn't it, that if the alive-and-present God who raised Jesus from the dead moves into your life, he'll do the same thing in you that he did in Jesus, bringing you alive to himself? When God lives and breathes in you (and he does, as surely as he did in Jesus), you are delivered from that dead life. With his Spirit living in you, your body will be as alive as Christ's!

Rom 10:9-10 MSG  Say the welcoming word to God--"Jesus is my Master"--embracing, body and soul, God's work of doing in us what he did in raising Jesus from the dead. That's it. You're not "doing" anything; you're simply calling out to God, trusting him to do it for you. That's salvation.  (10)  With your whole being you embrace God setting things right, and then you say it, right out loud: "God has set everything right between him and me!"

Chris de Beer se storie – hoe Hy sy lewe moes omdraai

Miskien verloor ons fokus van waaroor dit gaan? Miskien val ons vas in ons wêreld hier en nou? Miskien het ons nodig om Barabas se storie net weer te hoor…

Video: https://youtu.be/RwX_EpNR4CA

Vrae vir jou kleingroep:
1. Is Hy regtig belangrik?
2. Is Hy dan Salig onbewus?
3. Is Hy regtig nodig?

No comments:

Post a Comment