Thursday, April 26, 2018



Re:Acts Staan vir wat jy glo -Aanddiens

Lees Handelinge 17 vanaf vers 16.

Wat is die behoeftes in jou stadsplein?



Wat leer ons by Paulus in Handelinge 17

Passie (compassion) vir mense bo ons eie kommer (v 16)


Is ek aktief in die markplein? (v17)


Wat is die mense se soeke na die waarheid en hoe kan ek dit aanspreek? (v22)


Kan ek sonder oordeel my geloof deel, en so praat dat my mense met my kan vereenselwig (relate)? (v 23)


Kommunikeer ek op so ’n manier dat ek die minste konfrontasie uitlok? (v 24-25)


Spreek my boodskap die ware behoeftes van die mense aan? (v 27)


Praat ek ’n taal wat mense kan verstaan? (v 28)


In my soeke na relevansie, is ek dalk besig om die evangelie af te water? (v 30-31)


Gaan ek lief wees vir mense selfs al aanvaar hulle nie die boodskap nie? (v 32-34)


Paulus haal nie een teksvers aan in Athene nie. Wat kan ek by Paulus leer oor die integrasie van die Woord?

No comments:

Post a Comment