Saturday, August 12, 2017

Vrygewigheid 2 - Rentmeesterskap


Verlede week het ons die reeks afgeskop met vrygewigheid – wie jy regtig is

The revelation of our true identity will destroy the spirit of poverty in our lives. Until that happens we will keep thinking that there are limits on what we get to have. As a result we are jealous of anyone who receives something we don’t have. This leaks into all aspects of our lives including work, friends and positions within the church – Bill Johnson (The Supernatural ways of Royalty)

Vandag will ek met jou gesels oor een word: Rentmeesterskap
  
Ons perspektief oor rentmeesterskap was bepaal deur die wet…

Levitikus en Deuteronomium bevat elmente daarvan….’n voorbeeld daarvan

Lev 19:18 ANV  Jy mag nie wraak neem of 'n grief koester teenoor jou volksgenoot nie, jy moet jou naaste liefhê soos jouself. Ek is die Here.

Jesus word getoets met ‘n strikvraag….

Luk 10:25-29 ANV  Daar was 'n wetgeleerde wat aan Jesus 'n strikvraag wou stel. Hy staan toe op en vra: "Meneer, wat moet ek doen om die ewige lewe te verkry?"  (26)  Jesus sê vir hom: "Wat staan in die wet van Moses geskrywe? Wat lees jy daar?"  (27)  Hy antwoord: "Jy moet die Here jou God liefhê met jou hele hart en met jou hele siel en met al jou krag en met jou hele verstand, en jou naaste soos jouself."  (28)  "Jy het reg geantwoord," sê Jesus vir hom. "Doen dit en jy sal die lewe verkry."  (29)  Maar die wetgeleerde wou homself handhaaf en vra vir Jesus: "En wie is my naaste?"

Handhaaf beteken self-regverdig.
Jesus vertel vir hom die storie van die barmhartige samaritaan waar ‘n priester, leviet verby hom gestap het maar die Samaritaan gestop het om hom te help. Jesus het vir die wetgeleerde gevra so wie dink jy was die naaste van die man wat beroof is?

Die ou verbond kan nie bepaal hoe ons rentmeesterskap toepas nie want dit plaas ‘n sluier oor God.

2 Kor 3:13-14 ANV  Ons is nie soos Moses wat sy gesig met 'n sluier toegemaak het nie. Dit moes hy doen om te verhinder dat die volk van Israel sou sien dat die ligglans aan die verdwyn was.  (14)  Hulle verstand was ook toe, en vandag nog bly hulle verstand met dieselfde sluier toegemaak as hulle die Ou Testament lees, maar die sluier word deur Christus weggeneem vir iemand wat in Hom glo.

Wanneer dit my perspektief is leef ek met voorwaardelike liefde en my rentmeesterskap van God se goed is ook voorwaardelik, ek doen en gee op my voorwaardes.


Christus se perspektief …

Joh 15:12-17 ANV  Dit is my opdrag: Julle moet mekaar liefhê soos Ek julle liefhet.  (13)  Niemand het groter liefde as dit nie: dat hy sy lewe vir sy vriende aflê.  (14)  Julle is my vriende as julle doen wat Ek julle beveel.  (15)  Ek noem julle nie meer ondergeskiktes nie, want 'n ondergeskikte weet nie wat sy baas doen nie. Nee, Ek noem julle vriende, omdat Ek alles wat Ek van my Vader gehoor het, aan julle bekend gemaak het.  (16)  Julle het My nie uitgekies nie, maar Ek het julle uitgekies en julle aangestel om uit te gaan en vrugte te dra, vrugte wat sal hou. So sal die Vader aan julle gee wat julle ook al in my Naam vra.  (17)  Dit beveel Ek julle: Julle moet mekaar liefhê!

Paulus skryf dit so….

1Co 4:1-2 AMPC  SO THEN, let us [apostles] be looked upon as ministering servants of Christ and stewards (trustees) of the mysteries (the secret purposes) of God.  (2)  Moreover, it is [essentially] required of stewards that a man should be found faithful [proving himself worthy of trust].

1Co 6:19-20 AMPC  Do you not know that your body is the temple (the very sanctuary) of the Holy Spirit Who lives within you, Whom you have received [as a Gift] from God? You are not your own,  (20)  You were bought with a price [purchased with a preciousness and paid for, made His own]. So then, honor God and bring glory to Him in your body.

Ons is rentmeester opgrond van vertroue en ons is gekoop met ‘n prys, alles van wie ons is alles wat ons het behoort aan Hom.

Goeie rentmeesters vra altyd…

1.    Is ek ‘n goeie rentmeester van my eie storie?

Marthinus en Bianca se Storie….
·         Ontdek die Here in 1986
·         Stap by Doxa Deo in in 1993 – Alan deel visie – begin by die deur
·         Stap na vir die kerk werk - 2000
·         Zec 3:7 AOV  So sê die HERE van die leërskare: As jy in my weë wandel en as jy my verordening onderhou, dan sal jy my huis bestuur sowel as my voorhowe bewaak, en Ek sal jou vrye toegang verleen onder diegene wat hier staan.
·         Eph 4:12-13 AOV  om die heiliges toe te rus vir hulle dienswerk, tot opbouing van die liggaam van Christus,  (13)  totdat ons almal kom tot die eenheid van die geloof en van die kennis van die Seun van God, tot ‘n volwasse man, tot die mate van die volle grootte van Christus;
·         2003 – Gawes in Aksie
·         2005 – Durban – Profetiese woord, jul gaan leierskap oorneem, as ek reg sien is dit by die see.
·         2010 – Midstream – word afgesonder – woord oopbreek vir mense, 24/7 authentic spirituality omgewing – undiluted word gebore.
·         In Durban het ons ons identiteit ontdek, In Midstream het die Here ons geleer oor intimiteit, en nou het ons nodig om te leef wie ons is in integriteit.
·         CCI - prentjie


2.    Is ek ‘n goeie rentmeester van dit wat in my hand is?

Mark 6: 30-44 Storie van die vermeerdering van die broode

Mar 6:41 AOV  Hy neem toe die vyf brode en die twee visse, kyk op na die hemel en dank; en Hy breek die brode en gee dit aan sy dissipels om dit aan hulle voor te sit. Ook die twee visse het Hy onder almal verdeel.

3.    Wat is die vrug van jou lewe?

Bediening







No comments:

Post a Comment