Saturday, September 17, 2016

Mag dit met jou goed gaan – Ten opsigte van jou gesondheid.



Mag dit met jou goed gaan – Ten opsigte van jou gesondheid.

Spanning is een van die grootste oorsake van siekte in jou liggaam.
Spreuke 14:30

(NLV) 'n Kalm gemoed / innerlike kalmte hou die liggaam gesond; hartstog vreet 'n mens op.
(TEV) Peace of mind makes the body healthy.
(NLT) A relaxed attitude lengthens a man’s life.

Ps 23 gee ons beginsels om spanning in ons lewe te hanteer.

1. Psalm 23:1 Die Here is my herder, ek kom niks kort nie.

Jesus is my bron

Plaas jou sekuriteit in Hom en nie in iets wat jy kan verloor nie.
Jes 30:15 “Eers as julle na My draai
en tot rus kom,
sal julle gered word.
Deur stil te raak
en te vertrou,

Vertrou Jesus in alles

2. Psalm 23:2  Hy laat my rus in groen weivelde.

Ex 34 21“Ses dae lank moet jy besig wees met jou werk. Op die sewende dag moet jy ophou, selfs al is dit planttyd of oestyd.

Herwin jou krag deur rus. 

Wat doen jy op jou rusdag:
My liggaam moet rus.
Versterk jou gees.
Herlaai jou emosies.

3. Psalm 23:2 - 3  Hy laat my rus in groen weivelde. Hy bring my by waters waar daar vrede is. Hy gee my nuwe krag.

Herlaai my siel met die mooi van die lewe

Waardeer die natuur en die mooi van die lewe.

4. Psalm 23:3 Hy lei my op die regte paaie tot die eer van sy Naam.

Jak 1:5 Vra vir God as dit nie vir jou duidelik is wat Hy wil hê jy moet doen nie. Hy sal jou eenvoudig daardie wysheid gee, en jou nie verwyt dat jy dit gevra het nie. 6 Maar, as ’n mens bid, moet jy die vertroue hê dat God sal antwoord,

Vra die Here en wag vir die regte tyd vir leiding.

5. Psalm 23:4  Al gaan ek ook in ‘n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf dié vertroos my.

Vertrou God in donker tye.

Ek haal my oë van die onsekerheid af en fokus op Jesus.

6. Psalms 23:5 (ANV)  U laat my by 'n feesmaal aansit, terwyl my teëstanders moet toekyk. U ontvang my soos 'n eregas, ek word oorlaai met hartlikheid.

Gee mense wat jou te nakom oor aan Jesus. Hy sal dit hanteer.

Romans 12:14 – 19
Bless your enemies; no cursing under your breath. Laugh with your happy friends
when they're happy; share tears when they're down. Get along with each other;
don't be stuck-up. Make friends with nobodies; don't be the great somebody.
Don't hit back;
discover beauty in everyone. If you've got it in you, get along with everybody.
Don't insist on getting even; that's not for you to do. "I'll do the judging," says
God. "I'll take care of it."

7. Psalm 23:6 Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe; en ek sal in die huis van die HERE bly in lengte van dae.

Filippense 1:6  Ek is veral ook daarvan oortuig dat God, wat die goeie werk in julle begin het, dit end-uit sal voer en dit sal voleindig op die dag wanneer Christus Jesus kom.

Vertrou Jesus in alles en weet dat goedheid en guns jou sal volg elke dag, selfs al maak die lewe nie altyd sin nie.

Matt 11:28 “Kom na My toe, julle almal wat moeg is en swaar laste moet dra, en Ek sal julle lewens verkwik. 29Neem my juk op julle skouers. Kom leer van My, want Ek is sag en nederig van hart, en julle sal rus en nuwe moed vir julle lewe kry. 30 Want my juk sal sag op julle skouers rus en my las is lig om te dra.”
Kom  na Jeus as jy moeg is en Hy sal jou gees verkwik

Die les: Sy juk is sag, Hy dra my laste

No comments:

Post a Comment