Saturday, October 10, 2015

Knowing God - ‘n Hart vir Heelwees


To Know God, and to make Him Known

Week 6

‘n Hart vir Heelwees

For my determined purpose is that I may know Him, that I may progressively become more deeply and intimately acquainted with Him, perceiving and recognizing and understanding the wonders of His Person more strongly and more clearly, Philippians 3:10a AMP

God skep ons met ‘n hart om Hom te ken, sodat ons Hom kan vertrou.
Yadah – Om intiem te ken

En Ek sal hulle ‘n hart gee om My te ken, dat Ek die HERE is; en hulle sal vir My ‘n volk wees, en Ek sal vir hulle ‘n God wees, want hulle sal na My terugkeer met hul hele hart. Jer 24:7

God our Creator vs. God our Created – Bonhoeffer

There’ll be no limits to the wholenss He brings. Is. 9:7 Msg

Op sy reis na Jerusalem toe het Jesus al met die grens tussen Samaria en Galilea langs gegaan. Net toe Hy 'n sekere dorpie wou binnegaan, kom tien melaatse mans Hom tegemoet, maar hulle bly op 'n afstand staan en roep hard: “Jesus, Here, ontferm U oor ons!”  Toe Hy hulle sien, sê Hy: “Gaan wys julle vir die priesters.” Op pad daarheen het hulle gesond geword. En een van hulle het, toe hy sien dat hy genees is, omgedraai en God hardop geprys. Hy het voor die voete van Jesus neergeval en Hom gedank. Hierdie man was 'n Samaritaan. Toe sê Jesus: “Was daar nie tien wat gesond gemaak is nie? Waar is die ander nege dan? Is daar niemand anders wat omgedraai het om God die eer te gee behalwe hierdie man wat nie eers 'n Jood is nie?”  En vir hom sê Hy: “Staan op en gaan huis toe. Jou geloof het jou gered.” LUKAS 17:11-19 AFR83



Sleutels vir Heelword:

Goddelike rus
Are you tired? Worn out? Burned out on religion? Come to me. Get away with me and you’ll recover your life. I’ll show you how to take a real rest. Walk with me and work with me—watch how I do it. Learn the unforced rhythms of grace. I won’t lay anything heavy or ill-fitting on you. Keep company with me and you’ll learn to live freely and lightly.”
Matthew 11:28-30 MSG

“Believers think they must do, do, do. But Christ says: It is done, done, done!” – Joseph Prince

Liggaamlike Genesing

Goddelike Ruiltransaksie
But he was wounded for our transgressions, he was bruised for our iniquities: the chastisement of our peace was upon him; and with his stripes we are healed. Isaiah 53:5 KJV





No comments:

Post a Comment